advertise

برق خورشیدی برای باغ

چرا نصب پنل های خورشیدی در باغ ایده آل است؟

نصب پنل های خورشیدی در باغ ها مناسب است و از طرفی توصیه می شود برای تامین برق خورشیدی در باغ، حتما اقدام به نصب پنل خورشیدی نمود؛ زیرا عموما باغ ‌ها به دلیل فضای زیادی که دارند برای نصب پنل خورشیدی بسیار ایده آل و مناسب هستند. نصب پنل های برق خورشیدی این مزیت را برای شما دارد ازجمله:

برق خورشیدی برای باغ | بهین نیرو

• تامیین برق باغ و خانه
• کاهش آلایندگی
• عدم تحمل خسارت در هنگام نبود برق
• برق رسانی به سیستم های آبیاری اتوماتیک
• کاهش هزینه ها با هزینه برق خورشیدی برای باغ در بلند مدت

اگر فضای بزرگی در باغ خود دارید، می‌توانید پنل‌ها را در زاویه‌ای مناسب بر روی زمین نصب کنید به این ترتیب نه تنها به راحتی به پنل های خورشیدی دسترسی خواهید داشت بلکه می‌توانید پنل ها را تمیز، تعمیر و یا ارتقا دهید. تنها چیزی که نیاز دارید فضای کافی، تجهیزات نصب و پنل خورشیدی مناسب باغ است.


پنل خورشیدی مناسب باغ و کشاورزی

پنل های خورشیدی باغ تنها یکی از نوآوری های متعدد در فناوری انرژی خورشیدی برای کشاورزی است. حتی امروزه سایر فناوری های خورشیدی باغ و کشاورزی مقیاسی بزرگتر را هدف قرار داده‌اند مانند باغ ها یا مزارع در مناطق دور افتاده که نیاز به برق دارند. یا در مثالی دیگر، دامداران می‌توانند شکارچیان، سارقان و حیوانات درنده را با استفاده از حصارهای برقی که از طریق انرژی خورشیدی نیرو گرفته اند از دام های خود محافظت کنند. برخی دیگر از پمپ‌های آب خورشیدی استفاده می‌کنند که این امکان را می‌دهد تا گیاهانشان به اندازه کافی آبیاری شوند، بدون اینکه مجبور باشند به صورت دستی آبیاری کنند یا به برق شهری متصل باشند. تامین برق باغ در طول زمستان، با استفاده از پنل خورشیدی مناسب باغ می‌تواند به تأمین گرمای کافی برای حیوانات مزرعه یا گیاهان داخل گلخانه و باغ کمک کنند همین امر سبب می‌شود تا صاحبان مزرعه در سردترین ماه ها نیازی به ساخت عایق اضافی نداشته باشند و یا مجبور به استفاده از سوخت های فسیلی نباشند. همانطور که ملاخظه می‌کنید هزینه برق خورشیدی برای باغ‌ها بسیار مقرون به صرفه است.

پنل خورشیدی مناسب باغ و کشاورزی | بهین نیرو

یکی از فناوری‌های نوآورانه برق خورشیدی در باغ و فضای باز استفاده از SmartFlower است. Smart flower این یک پنل خورشیدی به شکل گل است که موقعیت خورشید را شناسایی و در طول روز ردیابی می کند تا جذب فوتون را به حداکثر برساند. این مفهوم کاملاً شبیه به فتوتروپیسم است؛ مانند گل آفتابگردان که به سمت خورشید متمایل می‌شود. این فناوری می تواند تا ۴۰ درصد بالاتراز تجهیزات معمولی به نرخ بهره وری دست پیدا کند. قیمت برق خورشیدی برای باغ‌ها با استفاده Smart flower کمی بالا است و استفاده از این فناوری هنوز زیاد متداول نیست.

تعاونی بهین نیرو

آیا پنل های خورشیدی باغ گران هستند؟

قیمت برق خورشیدی برای باغ با توجه به هزینه نصب و پنل‌ها در کوتاه مدت می‌تواند به اندازه پنل‌های نصب شده روی پشت بام گران باشند، اما در بلند مدت هزینه برق خورشیدی برای باغ بسیار مقرون به صرفه است و سبب کاهش هزینه ها می‌شود. پس اگر هدفی بلند مدت در نظر دارید حتما استفاده از پنل خورشیدی مناسب باغ را مد نظر داشته باشید. البته، اگر شما یک گلخانه یا یک مزرعه در مقیاس بزرگ را اداره می کنید، بسته به اندازه منطقه تحت پوشش، به پنل های بیشتری برای تامین انرژی کل سیستم خود نیاز خواهید داشت.


نمایندگی فروش و اجرای انواع پنل خورشیدی در زاهدان

قیمت فروش انواع پنل خورشیدی در زاهدان چقدر است؟ آیا به دنبال خرید عمده پنل های خورشیدی تولید شده در زاهدان هستید؟ زاهدان یکی از استان های صنعتی در ایران به شمار می رود. این استان اغلب در زمینه محصولات مختلف از جمله پنل های خورشیدی در کشور فعالیت های گسترده انجام می دهد. شرکت بهین نیرو در واقع یکی از نمایندگی های قوی و با تجربه در نصب و فروش انواع پنل های خورشیدی در کشور می باشد. برای خرید پنل های خورشیدی در زاهدان می توانید از طریق شماره زیر با ما در تماس باشید.

انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.