advertise

گارانتی و خدمات پس از فروش تجهیزات برق خورشیدی به چه صورت است؟

بررسی شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش تجهیزات برق خورشیدی

گارانتی و خدمات پس از فروش تجهیزات برق خورشیدی، یکی از متداول ترین سوالاتی است که هر روز از ما پرسیده می شود. با گسترش روز افزون استفاده از سیستم‌های برق خورشیدی برای مصارف خانگی، سیستم‌های مخابراتی، مراکز صنعتی، جاده ها، دکل های چراغ راهنمایی و نیروگاه خورشیدی متصل به شبکه، خدمات پس از فروش برای تامین اطمینان خاطر دارندگان تجهیزات خورشیدی روز به رو اهمیت بیشتری پیدا می کند.
شرکت‌های زیادی در زمینه تامین تجهیزات نیروگاه‌های خورشیدی فعالیت می‌کنند و بدون شک یکی از مسائل مهم برای حضور در میدان رقابت خدمات پس از فروش به سرمایه گذاران می‌باشد. در واقع گارانتی و خدمات پس از فروش تجهیزات برق خورشیدی ، جهت آسودگی خاطر مصرف کنندگان و به منظور ایجاد رفاه، آرامش و اطمینان بیشتر بوده و هرچه مجموعه کامل‌تری از خدمات ارائه شود موجب افزایش اعتبار شرکت‌های مختلف می‌گردد.
حالا ببینیم هر کدام از تجهیزاتی که در نیروگاه متصل به شبکه و جدا از شبکه مورد استفاده قرار می گیرند چه مدت زمانی دارای گارانتی هستند و چه خدمات پس ازفروشی برای آن ها وجود دارد. پنل های خورشیدی درجه یک که در این شرکت ارائه می شوند دارای ۲۰ الی ۲۵ سال گارانتی کارخانه ای می باشند. پنل خورشیدی به ندرت دچار مشکل و خرابی شده و نیاز به تعمیر پیدا می کند و معمولا ۲۰ تا ۲۵ سال بدون دردسر کار می کند.


اینورتر متصل به شبکه

اینورترهای متصل به شبکه معتبر موجود در بازار که معمولا آلمانی، اتریشی و یا چینی هستند شامل ۵ سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

اینورترهای جدا از شبکه موجود در بازار که از برندهای معتبر و با کیفیت باشند از ۱۲ تا ۱۸ ماه گارانتی دارند. اینورترهای متفرقه شامل گارانتی نمی باشند.

شارژ کنترلرها و سانورتر های معتبر و درجه یک با کیفیت EPEVER دارای یک سال گارانتی هستند و برندهای متفرقه شامل گارانتی نمی شوند.



باتری های ایرانی معمولا بین ۱۲ تا ۱۸ ماه گارانتی دارند. باتری های چینی به دلیل نداشتن نمایندگی رسمی در ایران، گارانتی ندارند ولی با افزایش مبلغی یک سال توسط شرکت گارانتی می شوند. عمر مفید باتری های دیپ سایکل و ژل مورد استفاده در سیستم خورشیدی بین ۳ تا ۴ سال می باشد و باید بعد از این مدت تعویض شوند.

شارژ کنترلر و سانورتر | بهین نیرو

مجموعه بهین نیرو ارائه دهنده انواع پنل های خورشیدی می باشد. در شهر استفاده از پنل برای تمامی اتاق ها امری دشوار است، اما با توجه به افزایش بازده پنل ها امکان برآورده کردن نیاز مردم وجود دارد. این مجموعه یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه ارایه خدمات و پشتیبانی و اجرای پنل خورشیدی در سرتاسر استان فارس و بندرعباس و اصفهان،شیراز ، سیستان و بلوچستان و ... می باشد برای دریافت خدمات در شهرهای مختلف با ما در ارتباط باشید.

انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.